اسکنر سه بعدی دندانپزشکی شاینیگ تری دی Shining 3D Autoscan DS300
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر سه بعدی لابراتوار Auto Scan DS300

پورت اتصال: USB 3.0
محدوده اسکن: 100*100*75 میلیمتر
حداکثر دقت: کمتر از 10 میکرومتر
زمان اسکن:  فک کامل 12 ثانیه، فک بالا/فک پایین 30 ثانیه، 1 الی 8 دندان 3 ثانیه

معرفی پرینتر سه بعدی لابراتوار شاینینگ تری دی Autoscan DS300

پیشرفت چشمگیر تکنولوژی های سه بعدی در عرصه دندانشپزشکی باعث تحولات بسیار مثبت در ارائه خدمات شده است به عنوان نمونه اسکنر های سه بعدی یکی از این تکنولوژی هاست که استفاده از آن در صنعت پزشکی در حال افزایش می باشد.

در واقع، از اسکنر های سه بعدی در کنار پرینتر های سه بعدی می توان برای ساخت ابزارها، پروتزها، ایمپلنت های دندانی و غیره استفاده کرد.

فناوری CAD/CAM که به معنای طراحی و ساخت با کامپیوتر است، به کمک این فناوری های سه بعدی می آید که رشته هایی همچون پروتز، ترمیم و اورتودنسی در دندانپزشکی را به نحو شگفت انگیزی متحول کرده است.

 اسکنر لابراتوار شاینینگ تری دی Auto Scan DS300 یکی از آخرین سری از اسکنرهای سه بعدی اختصاص یافته به دندان پزشکی می باشد.

معرفی پرینتر سه بعدی لابراتوار شاینینگ تری دی Autoscan DS300

قابلیت و مشخصات فنی اسکنر دندان پزشکی Shining 3D Autoscan DS300

اسکنر سه بعدی دندانپزشکی مدل Auto Scan DS300 با ابعاد 500*356*320 میلیمتری خود بسیار جمع و جور بوده و به راحتی بر روی میز کار شما جای می گیرد.

روش استفاده از پرینتر سه بعدی دنتال Shining 3D Autoscan DS300 به این صورت است که ابتدا یک تصویر سه بعدی از دهان بیمار با استفاده از این اسکنر لابراتواری و قالب گچی تهیه شده از دهان بیمار آماده می شود.

در مرحله بعد با کمک نرم افزار های مخصوص روند درمان بیمار طراحی می شود که به شکل 6 الی 15 قالب خروجی آماده می شود و می توان این قالب ها را با استفاده از پرینتر های سه بعدی چاپ کرد.

 این مدل ها طوری طراحی شده اند که حرکات فیزیکی قطعات اسکن کننده به طور دقیق و کامل توسط نرم افزارهای این دستگاه شبیه سازی می شود.

در مرحله پایانی یک شیلد نازک روی نمونه پرینت شده پرس شود که شکل قالب را بگیرد و مستقیما در دهان بیمار استفاده شود.

قابلیت و مشخصات فنی اسکنر دندان پزشکی Shining 3D Autoscan DS300

از مشخصات فنی اسکنر سه بعدی دندان مدل Shining 3D Auto Scan DS300 می توان به رزولوشن 3 مگاپیکسلی دوربین های آن اشاره کرد که در زمره اسکنر های با کیفیت قرار می گیرد و داده های اسکن با جزئیات دقیق از اجزا بدن در اختیار کاربر قرار می گیرد.

محدوده اسکن در اسکنر سه بعدی شاینینگ تری دی Auto Scan DS300 برابر با 100*100*75 میلیمتر بوده و امکان اسکن ارتیکولار های بزرگ در این اسکنر فراهم شده است، چرا که از فضای اسکن بیشتر و دوربین های بالاتر بهره می برند.

فرمت خروجی اسکنر سه بعدی دندانپزشکی شاینینگ تری دی Shining 3D Auto Scan DS300 از نوع STL,OBJ است و نوع درگاه ارتباطی در این اسکنر پورت USB 3.0 است.

زمان لازم برای اسکن کردن فک کامل 12 ثانیه، فک بالا/فک پایین 30 ثانیه، 1 الی 8 دندان 3 ثانیه و اسکن قالب 120 ثانیه می باشد که به موجب این سرعت بالا در اسکن، بهره وری اسکنر لابراتوار Auto Scan DS300 افزایش پیدا می کند.

قابلیت و مشخصات فنی اسکنر دندان پزشکی Shining 3D Autoscan DS300

اسکنر سه بعدی دندانپزشکی شاینیگ تری دی Shining 3D Autoscan DS300

از اسکنر دندانپزشکی Shining 3D Autoscan DS300 با کاربری هایی همچون لابراتوارهای دندانپزشکی ترمیم و ایمپلنت دندان ها وبه کارگیری در مدل های اکلوزال و ترمیم بریج های دندانی مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت دریافت مشاوره برای خرید اسکنر سه بعدی دندانپزشکی شاینیگ تری دی Shining 3D Autoscan DS300 و همچنین قیمت اسکنر های سه بعدی پزشکی دندان از طریق شماره تماس 73027-021 با کارشناسان فروش ایده برتر در تماس باشید.

اسکنر سه بعدی دندانپزشکی شاینیگ تری دی Shining 3D Autoscan DS300





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 31 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی